Sunday, January 27, 2008

LYCKA

Vänner.

Jag har haft en UNDERBAR helg. Magisk. Lycklig.

Det går inte att beskriva i ord så ni får lita på mig helt enkelt :)

Jag och Sara har skrattat så otroligt mycket. Vi har gått på en massa klasser på NIKE-conventet. Fantastiska klasser! Gush jag blir så lycklig när jag får dansa, vare sig det är jive, street eller dansaerobics. Det ÄR liksom livet. Igår var vi dessutom på skrattyoga som var så oroligt roligt, SOM vi skrattade. HO HO HA HA HA. Idag var My (och Patrik) också med, superroligt!!! Har träffat en massa glada träningsmänniskor på konventet, så kul!

På kvällarna har vi ätit en MASSA chips och godis (och mat förstås), spelat TP och pratat. Igår klippte Sara framgångsrikt mig. Vi masserade även varandra, allt under organiserade former. I matolja.

Vi har myntat grammatiska språkregler för us-språket. Talat finlandssvenska hälften av tiden. (JAG SKA DÖDA DIG....) HO HO HA HA HA.

Sitter nu i soffan, extremt trött med tjut i öronen och onda muskler. Sådant man får ta efter ett tio-poängs-konvent. Snart kommer Keba hem, härligt!

TACK TACK TACK TACK TACK för en UNDERBAR helg som värmer i mitt hjärta något ofantligt. Kommer sakna Sara och Josse SÅÅÅ mycket när de är i L.A. Men å andra sidan kommer Chris hem, och jag och My har ett dansprojekt att ta itu med :) Också var det ju Elins fest som skulle ordnas.... ;) Puss, älskar er alla mina vänner!

3 comments:

Chris said...

åhhhh va underbart det låter och jag förstår dig för jag har ju varit där! Blir glad av att läsa att det fortfarande är så kul! Nästa år hänger jag på, helt klart! Sen kanske vi ska börja fundera hur vi ska ordna konvent i framtiden på vårat gym ;-) Som sagt, dans och musik sprider glädje som inget annat! Ses snart kompis,puss!

Anonymous said...

Skrattar ihjäl mig, ho ho ha ha ha! Du har skrivit så bra, och avslutat varje avsnitt med sektramsan HO HO HA HA HA ;)hahahah Nu går ögonen i kors, är jättetröttis, måste sova. puss

Josie1 said...

Varför är vi inte alla på samma plats fööör =(

Vi borde absolut ha convent på vårat gym, dansdagar, aerobicadagar. Åså måste vi ha Sushi i restaurangen.

Vi ska väl ha en lunchrestaurang?