Tuesday, January 29, 2008

En sådan dag

Jag har åkt en känslomässig bergochdalbana den senaste tiden, ikväll åkte den djupt ner...Det är då man blir så otroligt glad när man läser sådant här. Mitt bästa tomtebloss har beskrivit vår helg på ett perfekt vis. Tack min vän!

Dagen har inte givit mycket. Var och tränade med Sanna en snabbis, och storhandlade. Annars har jag varit extremt trött, helt däckad, och har haft så ont i kroppen. Träningsbakis?

Har lektion imorgon, sedan mina två klasser. Är inte på humör på något sätt att leka käck instruktör, men det kommer med yrket att pokerfejset måste på ibland. Fake it ´til you make it. Det positiva är att det fungerar precis som med skrattyoga, även om man låtsas vara glad så blir det äkta vara till slut.

Sov gott bovar och banditer.

2 comments:

Chris said...

Kan skriva under på det där med berg-och-dal-bana på senaste tiden jag med! Det suger men som sagt...man kämpar vidare och det går ju =) Säg till om du hör nåt om SATS behöver receptionspersonal, jag måste få in en fot nånstans nu i en branch där jag vill stanna.... =) (börjar igen på PS 10 mars, lyckost mig va? haha)

Anonymous said...

Träningsbakis var ett mycket bra ordus =) Precis så känner jag mig också, men det är liite bättre idag faktiskt!

Å nu vet du ju vad du ska ska göra om du känner dig lite deppig innan en klass tex, upp med smilbanden =) HO HO HA HA HA! puss puss