Sunday, January 20, 2008

Familjen i mina sängar

Jag fick äran att inhysa mina bästa. Det blev så sent till slut att brorsan och svägerskan blev övertalade att sova över. Så nu ligger de två i min och Kebas säng, pappa ligger i gästsängen och jag i soffan i vardagsrummet. Lycka! Så vill jag alltid ha det, hela min familj tillsammans (även om alla inte här nu).

Hade ett långprat förut, det var bra. Jag fick säga mitt, andra sitt. Det var skönt, men även jobbigt att inse att det kanske finns mer känslor än man trott...

Sov gott kära läsare. Ta hand om er själva och era nära.

2 comments:

Josie1 said...

Jao men då åker vi. Ja kommer hem 16 juni så typ då kanske. Ska ja maila om hemtjänsten igen eller ska vi kolla upp fiskrensning??

Anonymous said...

Du kommer inte alls hem 16e, du kommer hem den 17e virrpanna =)puss