Sunday, January 6, 2008

Hushållsfjollan

Jaaahapp. Det var den söndagen. Som visserligen lär fortsätta en bra stund för mig då jag klev upp klocken TVÅ idag. Herrejissenes...det blir bara värre och värre. Gissar på två timmars sömn inatt för imorgon bitti måste jag upp tidigt, ska till Uppsala.

Dagen har inte bjudit på mången aktiviteter av det intellektuellare slaget. Däremot av det hushållsliga. Har städat lägenheten samt tvättat ALL smutstvätt. Skönt!

Har tränat lite på veckans nya klasser men har inte så mycket energi. Vill bara ner till soffan igen. Kommer nog ta ett tag att acklimatisera sig till det nyttiga livet igen. Men ändå så härligt! Nu gäller det att jobba hårt så jag kan göra mig förtjänt av semester om ett par månader. Eller tre :)

Är riktigt sugen på utlandsresa nu. Mmmmm så härligt det skulle vara...

1 comment:

Anonymous said...

Tycker ni ska boka biljett snart, jag vet jag tjatar men det är bara för ert eget bästa you know =) när ska vi leka min vän?PUHUSS