Friday, January 18, 2008

Update

Gårdagen var en tuff dag. Morgonplugg, redovisning i skolan (med överraskande söt lärare), plugg igen, jobb plus plugg när jag väl kommit hem vid halv elva. Lite synd om mig själv tyckte jag allt.

Fick kliva upp imorse och skriva klart skiten (även känd som hemtentan). Gick och lade mig sedan igen men är fortfarande okristligt trött.

Var och tränade lite dans med Sanna inför vårt uppträdande på kickoffen. Det ska bli superroligt. Sanna är RIKTIG dansare, vilket får mig att känna mig som stel pinne, haha. Hon är grym. Och till råga på allt väldigt ödmjuk och snäll. Jag önskar henne all framgång!

Borde ta tag i den otroligt stökiga lägenheten som jag och K jobbat hårt på i veckan eftersom vi båda haft mycket i skolan, måste bara ta mig upp ur sängen...Ikväll kommer pappa, vi ska ut och äta med brorsan. Pappa kom hit...för jag längtar efter dig... :)

No comments: