Wednesday, May 28, 2008

Vi är stolta men inte nöjda

Dagens nyhet på jobbet: Vi är Sveriges snabbast växande företag. Haja! Det är stort mina vänner. Och större kommer vi bli, och jag ska med. ALLA ska inte med som sossarna vill, men JAG ska med, tjoho!

Utmärkelsen firades med tårta och vi konstaterade att det inte bara är företaget som ägnar sig åt tillväxt, så kommer även våra kroppar att göra med alla dessa tårttillfällen. Tur man tränar.

Gruvade mig enormt inför danspasset idag, men det var roligt!!! Härliga och glada deltagare med glimten i ögat, lovely. Min instruktörsenergi kom genast tillbaka :)

Körde styrka efteråt. Så otroligt skönt när det börjar kännas och synas att man tränar. Jag känner mig självständig på något vis, ingen kan slå ner mig ;) Och ni som vill gå ner i vikt: Mitt dundertips är verkligen att kombinera kondition med styrka, det är en otrolig skillnad mot att bara träna kondition. Kom igen, man mår så mycket bättre med en stark kropp! Två gånger i veckan hinner vi alla! (Låter oroväckande lik Blondinbella nu, förlåt.)

No comments: