Monday, May 26, 2008

Kroppssabotage

I go bananas! Min i särklass sämsta egenskap är tålamodet. Det kryper i kroppen, bokstavligen! Sitter på pappas jobb och försöker få ordning på alla satans USA-papper, utan att lyckas för fem öre. Jag betalade knappast 3000 pix till CIS för att få MER besvär, utan snarare för att SLIPPA en massa arbete. Crap, crap, crap. Chris, Sara, Josse - GIV MIG STÖD!!! Men två av er ligger väl och sussar för närvarande så jag får hålla mig till tåls...

När vi ändå talar om Amerikat: Tittade på Oprah förut och jag blir riktigt illa berörd när jag ser alla extremt överviktiga människor. Jag menar inte de som är lite småtjocka, utan de FETA, stora, vobblande människorna. De förstör ju sina liv! Jag blir arg på dem för att de låter en sådan sak ta över dem själva. Fetman i sig stör mig inte men just att de saboterar sin egen kropp och försakar sin lycka, det är bedrövligt! Nog är det en folksjukdom alltid...

Men förstår dem, det gör jag. Lär väl få käka upp mina hårda ord när jag kommer tillbaka i jul 20 kg tyngre med god chokladkaka runt munnen :)

No comments: