Sunday, May 4, 2008

Det handlar om hur man väljer att se på verkligheten

Här sitter jag med klisterlappar i käften igen. Blekning morgon och kväll, ingen vila!

Precis när Elin lämnat mig i förmiddags fick jag nytt besök. Så påpassligt med bortamatch på Lappis! Hehe...

Gillar förresten Blondinbellas It´s all about the inställning-sätt att se på saker och ting. Hennes pojkvän bor grannhuset. Jag bor i studentghettot på Lappkärrsberget. Han bor tydligen på Norra Djurgården. Så där ja! Så tänk på det i fortsättning familj och vänner, det är på DJURGÅRDEN jag bor. Please.

Så snart klisterlapparna gjort sitt ska jag traska ner till stan för genrep inför ikväll. Tänkte vara hurtig samtidigt som jag blir pepparkaksbrun i solen. Typ.

3 comments:

Anonymous said...

vem var det som hade bortamatch på lappis? nu blev jag nyfiken =)

Anonymous said...

om nån nu har varit på bortamatch i nått kvarter nära jossan så hävdar personen bestämt att han/hon inte var på lappis utan norra djurgårn som det står korrekt i bloggen

Josefin said...

Ja Elin du har ju fått ett svar :)

Och ***: Säg det till folk du, men innerst inne vet du sanningen. Ni två...en het natt...i ett STUDENTRUM.