Monday, May 5, 2008

Utekväll en söndag ?

Hahaha. Som jag har skrattat ikväll. Tanken var att jag skulle sova hos brorsan och svägerskan inatt, eftersom jag är ensam hemma och inte har någon som kan möta mig sent på kvällen.

Men det blev liite senare än trott, kom hem för en stund sedan. Taxi igen alltså, och hemma är jag. Hatar att betala för taxi, men vad tusan ska jag göra, jag vägrar ta risken att spendera ens en minut ensam i öde mörker. Våldtagen - nej tack. Men det är förjävligt att det ska kosta att vara tjej, ha roligt och samtidigt känna sig trygg.

Har lite cider, drink och shot i kroppen nu...Haha. De är galna. Stannade först på Café Opera, sedan åkte vi till Patricia. Jag som aldrig varit där förut (var gaykväll idag) blev alldeles fascinerad. Så roligt. Ni får se lite bilder imorgon...Tänkte sno lite från Åsas blogg också :)

Lullig OCH trött nu. Haha. Taxichauffören var grymt trevlig. Precis som Blondinbella har han anammat levnadsmottot It´s all about the inställning. Bra där!

No comments: