Thursday, May 22, 2008

Schlager ikväll!

Hemma från skolan, PM:et är skrivet och inlämnat. Härligt! Bara ett till PM och två seminarier innan sommarlov.

Snart blir det jobbet och ikväll: Eurovision!!! Måtte nu Charlotte Perelli gå vidare, tycker hon är grym. Och med vackra Dea som körsångare borde det inte kunna gå annat än vägen.

Nu har jag blivit korkad igen. Dum-i-huvudet-efter-alltför-lite-sömn-under-en-period-korkad. Jag glömmer bort vad jag nyss tänkte och kan inte se sammanhang. Dessutom har jag fått acne på hakan igen. Det suger. Att känna sig snygg med finnig haka är en omöjlighet.

3 comments:

Anonymous said...

Idag har jag haft föreläsning om hur vi påverkas av sömnbrist. Antecknade extra noga eftersom jag har någon i min närhet som borde informeras;OP Ses ikväll arbetsmyra! kramus

Anonymous said...

Jossan!! funderar på att gå ut ikväll igen..bara för att få dansa lite och rensa skallen :-) Kommer sakna dig!!

Vet ju att du är uppbokad men ville ändå säga att om du känner dig ensam eller uttråkad på lör får du gärna komma hit. Fia kommer och vi ska ha lite fest hos Lotta, blir lugnt men säkert kul!

och nästa fredag ser jag verkligen fram emot!!!!
=)

Stora kramar!!!!!

Anonymous said...

Åååå...är det sant att Dea är med i schalgerkören igen? Way to go...hon tog ju sabbatsår förra omgången =) ENJOY the schlager. PUSS