Thursday, May 8, 2008

Mellan två jobb


Jag belönar mig själv med en glass. Det behövs inte mycket för att jag ska tycka att jag förtjänar det. Mums. Vardagslyx som det så fint heter. Har haft en hektisk jobbdag med många intervjuer. Kändes traggligt i början men rätt bra efter ett tag. Problemet är ju att jag vill ge de flesta jobb :-) Alla förtjänar ju en chans, oavsett tidigare erfarenheter. Tror de börjar märka på jobbet att jag gillar att vara där, blir tillfrågad om mycket jobb nu. Det är som en fet belöning för mig. Att någon vill ha mig - katjing! Haha. Tycker det är grymt roligt att jobba och det är supertrevligt folk. Är på väg till Uppsala för jobbpass nummer två. Inte RIKTIGT lika roligt men det har gett mig mycket erfarenhet och kunskap genom åren, icke att förkasta. Nu ska jag tågslumra :)

No comments: