Wednesday, May 21, 2008

Jag vågade!

Idag tog jag mod till mig på jobbet efter mååånga nervösa andningar och misslyckade försök, och berättade att jag tänker plugga i L.A. i höst. Så skönt efteråt! Det bästa är att de var uppmuntrande och att det verkar som att jag är välkommen tillbaka efter jul. Det hoppas jag verkligen, för jag trivs så bra med allt där och kan se mig själv jobba där efter min examen.

Och på Santa Monica College verkar det som att jag kommit in. Ska bara dubbelkolla, vill inte ropa hej :) Ska alltså plugga där nu under höstterminen, kommer bli ca 4 månader vilket känns som en lagom tid. Jag har för mycket och för många som jag gillar här hemma så längre än så blir det inte. Men gush vad härligt det ska bli! Har alltid älskat USA.

Ska bli spännande att bo med mongisfamiljen... ;)

(Ni som inte noterat det ännu: Det är alltså mamman till mitt blivande brorsbarn som skrivit kommentaren under "Alltså..."-inlägget. Hur coolt är inte det? Smart som få...Tack för hjälpen hot-mama-to-be :))

1 comment:

Anonymous said...

Grattis! Du kommer att få det hur roligt som helst :) Sen hoppas jag på att det bli Uppsala igen för dig nästa vår ;) vi har ju inte setts sen fof:en tror jag.. ILLA! Jättekram