Monday, May 12, 2008

Trötter räknar ner till sommaren

Somnade, kors i taket, före klockan ett inatt. Ändå har jag varit dödstrött idag, somnade en kvart på föreläsningen. Tror förvisso att jag var dregelfri så det känns okej.

Imorse var jag på tjänsteresa av det annorlunda slaget. Åkte kommunalt till Solna och Upplands Väsby för att dela ut flyers på körskolor. People: Har ni C-körkort eller truckkort - Kontakta mig! :)

Sista delkursen som började idag ger mig lite småångest. Det är en kurs som integrerar alla tidigare delkurser och som kräver att man har hängt med. Vilket jag naturligtvis inte har. (Visserligen hade det inte spelat någon roll eftersom jag ändå har ett fiskminne.) Attans. Får köra med fake it ´til you make it. Innerst inne stör det mig djupt att jag inte kommer få det betyget jag vill ha på den här kursen men man får det man förtjänar. Så är det. Och mitt fokus (eller snarare icke-fokus) på skolan denna termin har grusats av nytt jobb och annat, bara att acceptera.

Sol idag men blåsigt och kallt. INTE OKEJ.

No comments: