Thursday, May 8, 2008

Ballish

Tack världens bästa storebror som mötte mig vid tvärbanan. Alldeles lycklig blev jag av tryggheten. Lite besviken dock att Karin inte är här. Rackarns.

Pratade i telefon hela vägen hem från jobbet. Med handsfree känns det helt okej. Telefonräkningen är ett litet bekymmer i jämförelse med huvudstrålningen. Känner mig rätt cool när jag går med handsfree dessutom. Jag har rätt lätt för att känna mig ball, måste ha sin grund i att jag i grund och botten är en tönt. Man strävar ju ständigt uppåt.

Heldagsjobb imorgon, sedan träning. (Har gett mig f*n på att träna bort slappheten nu. Har insett att det inte är tjockhet, däremot en sjusärdeles slapphet. Jag vill inte vara slapp. Hård är grejen.) Imorgon kväll kommer pappa hit. Självklart restaurangbesök :) Yes, vila från mina sketna matlådor!

I helgen ska det bli sommar och sol i Sthlm, underbart! På söndag är det minsann jag som kör picknick i parken.

No comments: