Friday, May 23, 2008

Jag drog...

...på mig min rosa mysdress som jag glömt att jag äger och åkte till sjöstaden. Karin är en riktigt härlig tjockis nu, ända in i vecka 35!
Schlagermys, but of course! Tycker kvällens bidrag var helt okej även om alltför många sjöng åt helsike för falskt. Jag och Elin hade en sms-konversation genom hela tävlingen om ditten och datten. Toppen att Charlotte gick vidare, då blir det mera schlager på lördag! Jag och Mats kan däremot inte förstå varför två korta tjockisar med fula frisyrer anser sig platsa bakom Charlotte och de grymt hotta körsångerskorna. Underligt hur män kan slå sig fram utan att behöva visa upp sin (icke befintliga) skönhet. Jag erkänner gärna att jag är ytlig när det kommer till den här typen av sammanhang. Självklart ser jag hellre en snygg prick på scenen än någon av det motsatta slaget. Borde krypa ner i soffan nu med bebisens blivande gosedjur. Jag lånar dem tills vidare :)
Seminarium kl 8 imorgon (!) och sedan jobb under eftermiddagen, innehållandes bl.a. en jobbintervju! Jag ska typ intervjuas inför en grej. Känns lite underligt. Bara att dra på storsmajlet.





1 comment:

Josie1 said...

Gummish, hur ska du göra med flygbiljetten, ja tänkte boka dit å hem men vi kanske kan boka tillsammans, om du inte ska vara i usa hela augusti. puss