Sunday, May 4, 2008

Toppenkväll med fina vänner

Har haft en toppenbra kväll! Härlig kvällssol som piggar upp även om man är inne. Tanken var att vi skulle laga middag hemma hos mig, men latsidan vann. Köpte hem pizza och lite annan mat istället. Hyvens! (Mobilkamerabilder - dålig kvalitet. Har ingen adapter än så jag kan ladda min nya kamera. Men snart!) Maria och Karin :)
Chris och Elin :)
Efter slöande och snackande hela kvällen kom vi vid halvtolv-tiden på att vi skulle ut. Lätt hysterisk uppfräschning innan vi tog bussen till Kungsholmen. Känner mig mycket stolt över min spontanitet. Det är för mig en bedrift att göra saker utan att ha planerat dem i förväg. Note to self - Bli mer spontan.
Kände mig helt plötsligt femton igen då vi "hamnade" på en okänds hemmafest. Ett jäkla drag i den lilla lägenheten, inhyrd DJ och allt. Träffade en massa Sundsvallsbor (föredetta), kul!
Är hemma och otroligt trött. Sitter med tandblekningsremsorna på. Den underbart snygga knallrosa jackan fick jag av Chris idag. Hon har en likadan. Ha! Skojar ni, SOM jag och Chris ska svassa omkring med de här på samtidigt på stan.

Edit: Shit, tänderna är märktbart vitare redan efter TVÅ dagar!

No comments: