Sunday, May 4, 2008

På väg...


...för att sminka oss och ladda inför kvällen. (Gammal bild :-) ) En härlig vårkväll, var massor av barn på gården och folk som grillade. Det vill jag också göra. Längtar efter Sundsvall, är där så sällan numera. Hoppas Hoppas jag kan åka dit mycket i sommar! Vid tunnelbanan vid Universitetet har några idioter gått bärsärkagång i natt. ALLA glasdörrar är krossade, plus bankomaten. Blir så förbannad. Nej usch så mycket jag börjar längta hem nu. Tänkte på mammas lägenhet och blev tårögd. Får åka dit för en kväll bara, borde jag hinna...Pappa kommer i alla fall hit till helgen. Nej, dags att sluta svamla och istället göra mig redo för dans och show :-)

2 comments:

Anonymous said...

Hello there...hur gick det på cafe opera, berätta berätta, jag vill se bilder också =) Hoppas du är frisk nu! pusspuss

Marit said...

Kul med show ikväll! Jag gör dig lite avundsjuk och berättar att jag åker till sundsvall imorgon bitti... Kram