Friday, May 16, 2008

Partykväll med girlies

Jobbade igår hela dagen. Rodde i land (eller heter det drog i hamn?...eller drog i land och rodde i hamn?...hmm...) en grej, wee! Bara massor kvar då, blir till att fortsätta i veckan :) Mitt under en intervju slog det mig att "här sitter jag i min kavaj och högklackade skor och leker vuxen, sicken bluff". Man får härmas till man kan det på riktigt helt enkelt. Göra som de stora och erfarna. En riktigt rolig dag var det, hektiskt och härligt. Helt galet, jag glömde till och med att äta mellanmål. Det är olikt mig. Jag brukar bli hungrig när jag är stressad. En helt ny upplevelse för mig alltså, det här med att inte hinna äta för att man går in i något så hårt. Spännande.

Åkte tåget till Uppsala med en arbetskollega och traskade sedan hem till Elin. Där drog vi igång en förfest med Chris och Elins kompis Johanna med spel och drinkar. Se Chris fina beskrivning av kvällen här! Jag instämmer med Chrissan, vi hade grymt roligt! Att skratta är underbart :) Cyklade ner till Sthlms:s Nation senare där vi spenderade resten av kvällen på dansgolvet, dansandes och minglandes med okända människor. Bilder all for you! -----------------------> Det står nu klart att jag hädanefter INTE ska rådfråga Elin om klädsel. Hon tyckte det här breda cowboy-skärpet skulle passa perfekt till mitt glittriga paljettlinne. Vi tömde nästan Elins Baccardi Razz. Ja, förstår man inte hur spelet går till får man helt enkelt roa sig med leksakerna på annat sätt...Fia med hutt eller vad hette det? Har en stark aning om att vi inte riktigt spelade enligt reglerna. Någon vänlig själ erbjöd sig att fota oss alla på Sthlms :) Hands up! Elin rockade järnet. Gustav på jobbet och Chrissan! Happy friends :) Shake that ass, shake that ass...Såg tog vi oss en svängom om med en brandman också :) Svinkallt ute när vi skulle hem. Vad gör man då? Man tjuvar en mössa och en halsduk från en grabb!

2 comments:

Chris said...

hahaha LOVE THE PICS!
Jag ser verkligen mongo ut med pluttarna i ögonen,haha. Partytrick!

Att sno kläder om man fryser är något jag inte tänkt på tidigare..det funkade ju riktigt bra och inte blev han så arg heller! Vi kör på den...gå ut i kortkort och ingen väska sen snor man bara allt man behöver allt efter kvällen går...

HAHA!

ha en toppen eftermiddag nu så du orkar jobba natten. Ni får ju kolla på hockey då du och Lukas!
KRAM!!

Anonymous said...

Hehe, tack för en roligt kväll tjejer!! mm, härliga partybilder =) ser verkligen ut som ett fån när jag dansar med brandmannen...haha! var kanske inte helt seriös angånde skärpet josse men sååå hemskt var det väl inte =)kram kram!