Monday, May 19, 2008

Misstolkning...

Åh nej. Måste klargöra en sak: Vårt förhållande tog alltså inte slut VIA Facebook. Jag lovar att vi pratade om det tillsammans.

Det är konstigt. Jag hade förberett mig länge, ändå kom det som en chock. Vaknade upp med fruktansvärda påsar under ögonen idag, och en sjusablans huvudvärk.

En tjej på jobbet började pratade med mig idag om vem jag bodde med, och jag kunde inte förmå mig själv att berätta att det är slut. När jag tänker tillbaka har jag alltid varit så. Har säkert med min svårighet att prata om känslor att göra.

Blev inte bättre av att jag vaknade och läste detta. En av mina absolut värsta mardrömmar. Snacka om att jag fick vatten på kvarnen i min rädsla att sova ensam.

Jag antar att jag borde dona med bloggen nu. Ta bort bilder. Ändra texten. Det känns som att jag kastar bort allt, tar bort allt det fina som varit. Men alternativet är ju att det står kvar och det går ju inte...

No comments: