Tuesday, May 20, 2008

Ägg i stora lass

Sådärja. Då var dagens äggdos avklarad. Har börjat äta sjukt mycket ägg. Ofta tre stycken på raken, i det mest äggkoppsliknande glaset - shotsglaset. Självklart med kaviar. Risken finns att jag inom några dagar kommer vara riktigt äcklad. Euh. Hoppas inte det, för ägg har massor av proteiner. Och proteiner är ett måste om man vill ha större muskler för att skapa fler bristningar. Sköljer man dessutom ner äggen med ett glas Cola light blir det en riktig festmåltid.

Dagen idag:
  • Klev upp tidigt för att städa inför Sundsvallsbesöket. Vad heende, hur blev 6 min normala vakna-tid?
  • Jobbade 8 till 15. Presterade bättre än igår. Skönt.
  • Körde step på gymmet.
  • Körde dans på annat gym. Få deltagare men riktigt roligt i alla fall, vi har en riktig mysgrupp :) Låter geeky, jag vet. Det gör inget.
  • Träffade arbetskamrat på vägen hem och fick åldersnoja. Nackdelen med att jobba på ett ungbemannat företag - att du inte började studera direkt efter studenten. Är ju lastgammal i jämförelse med vissa andra när jag tar min examen. Hu. Fick i mitt stilla sinne rättfärdiga mina tre sabbatsår när vi hade sagt hejdå. Det gick bra och jag godkände för mig själv att jag gjort som jag gjort.
Konstaterar att filmkvällen med Per & Thomas blev ett lätt fiasko eftersom deras tåg är försenat. Får se när de dimper in...

No comments: