Tuesday, May 27, 2008

Sommarshopping

Tänkte lägga i högväxeln och städa när jag kom hem men luften gick ur mig efter en kvart. Började prova kläder, är så mycket roligare. Åt med brorsan på min favoritlunchrestuarang, en italiensk. Jag åt cannelloni som badade i ost, så jäkla gott! Som att äta smör :) Vi satt ute i solen, nu är det nästan sommar igen! Fick ett par fräsiga solglasögon av mamma. Råkade bli lite shopping också...inte min mening, men jag fick ju mer pengar än vad jag räknade med och allt kan ju inte gå till tråkiga saker...Anyways, ett svart "fodral" i lite av slynstilen som är kutym i L.A. Så tight att troskanten syns igenom och miniminikort. (Den vandrar uppåt.) Har letat gladiatorsandaler hur länge som helst, men nu när jag fann ett par och provade dem kändes de inte alls bra. Platta men ändå vingliga. Så jag köpte de här, men vet inte om jag ska behålla dem. Känns lite läderpiska-aktiga vilket i och för sig kan vara nice...Oh kan inte bestämma mig! Biatch- eller fötternapåjorden-sandaler?

3 comments:

Anonymous said...

HAHA va skön du är Jossan!!!
jag diggar klänning OCH skorna!
Du passar i dom!
kanske inte ska hålla i piskan samtidigt som du bär skorna, men äh vem bryr sig=)

den lilla svarta ska invigas på fre kanske?
=)
hörs snart så får vi planera...

Anonymous said...

Jag tyckte skorna var superfina! Behåll dom! Snart ses vi!

Kram kram!

Anonymous said...

Nu kan jag iaf skriva att du är förbaskat het, av respekt kunde jag ju inte göra det innan ;-)

//S-vall kille