Wednesday, May 7, 2008

Mitt roliga jobb

Så UNDERBART det är att få sjunka ner i soffan framför dator och TV med glass i handen (skålen för att vara korrekt) efter en lång dag. Jag känner mig lätt upprymd. Våren och den analkande sommaren ger så mycket energi, och framförallt hopp. I januari ser jag en enda lång mörk sträcka framför mig, till skillnad från nu. Nu ser jag en massa sol, ledighet och umgämge =)

Dagen på jobbet har varit toppen. Det är få jobb där jag velat att tiden ska gå saktare, men nu är det så. Så mycket man vill hinna, men tiden bara rusar iväg. Så roligt har jag det. Har pysslat med en massa olika saker idag: Skurit ut flyers, delat ut samma flyers utanför KTH, bokat in intervjuer, kollat referenser, skrivit anställningsavtal...Listan kan göras lång. Är mycket på jobbet nu så jag hoppar in och jobbar imorgon och på fredag också. Älskar att jobba. Kör flera intervjuer imorgon, spännande!

Körde danspass nu på kvällen, var roligt =)

No comments: