Saturday, May 17, 2008

Jao!


Satan hörrni! Danspasset var grymt roligt idag! Äntligen, det behövde jag i min lilla svacka. Weeho! Invigde mina PUMA-shorts idag, skönt faktiskt att träna med bara ben. Sen har jag inte bestämt mig för om det är äckligt eller coolt när man ser svetten rinna längs benen. Ikväll ska jag mysa hos brorsan och svägerskan (plus lille Keso såklart) varvat med plugg. Keso har förresten tagit över förstaplatsen för namnförslagen. Skoglar får nöja sig med en andra plats. Tyvärr är inte Karin alltför förtjust i något av namnen, det var till att trilskas ;-)

3 comments:

Chris said...

Skitsnygga shorts - och ben!
=)

ha en mysig kväll! kramar från jobbet (zzzz...)

Anonymous said...

Jag tycker Keso var ett toppennamn! Om det inte blir en tjej, då röstar jag på Kiwi! =) Hoppas du får en mysig kväll. Jag fick förresten jobbet, men tackade nej. Kändes inte rätt. Men jag ska ner den 2 juni igen, är jag välkommen då med? =) Peder ska ner över dagen på onsdag, gick tydligen bra för honom med i måndags. Vi får höras nåt snart!

Kram kram!

Josie1 said...

Hej gummish, vilka fina bilder från sthlms, du ser så solbränd och fräsh ut =) Saknar diiiig my roomie to be, eller nää vi e ju roomisar sen förr hihi. Dags att börja tjata på Chris så att hon kommer å hälsar på oss samtidigt som My. KRAAAM