Thursday, August 14, 2008

Weird

Host. Jao. Det var en underlig dag. Kände mig lite i underläge där ett tag. Förlåt förlåt förlåt 1000 gånger om liksom.

Ni fattar ingenting, men det gör inget. Man kan ju inte fläka ut sig helt utan gränser här på bloggen. Eller jo, för min del gör det inget, men för andras.

Nu ska jag sätta på hög musik och varva städning i kaoset med att få ordning i min stora hög med foton som jag fick med posten idag. Sedan ska jag ramla pladask ner i soffan utpumpad. Wee! Livet är inte riktigt underbart än, men snart så.

1 comment:

Anonymous said...

Vännen, -snart är livet underbart - I PROMISE I PROMISE...känns som att vara på semester lovely! Jag kan göra vaaaaad jag vill.

Tror det bli poolen en stund å sen #rd street som jag inte hann med igår för att jag fastnade med städningen =)

Puss ha en bra kväll!