Sunday, August 31, 2008

De utvalda

Äntligen få sova under ett varmt täcke i den sköna sängen!

Jag, Josse, Sara, Frida och Gino tog taxi in till Hollywood med ambitionen att komma in på ett hippt ställe, Les Deux. Jag är personligen inget fan av klubbar där man måste stå som en liten wannabe vid ett stängsel innan man förhoppningsvis blir utvald. (Såvida man inte hänger med rika snubbar, med pengar kan man göra vad man vill.) Hur som helst, "the Swedes" blev utpekade till slut och vi svassade in i våra kortkorta.

Inga kändisar lyckades vi spotta tyvärr men det var bra musik och snyggt rent allmänt. Att dansa är ALLTID grymt :) Vi var kanske lite väl trötta efter drinkar och shots på förfesten hemma...

Har varit en soft dag i övrigt, sol, träning och sedan gemensam grillning ute på vår terass. Så mysigt har vi det minsann!

Dags att sova. Tidig uppklivning imorgon för färd till Las Vegas!

4 comments:

Fia said...

Fyy vilket jobbigt liv du lever just nu..... ;P Mys barra!

*KRAMAR*

Anonymous said...

Josse Josse Josse...! Det var väl inge vidare att gå å skada sig så där! Var ju tur att det inte var knät igen iaf! Hoppas det känns bättre nu...! Nice med en Vegastrip, vill oxå känna på lyxlivet när jag kommer över ;-)
Puuussss!

Anonymous said...

Usch vad tråkigt ni verkar ha det..med vattenland och festa i Hollywood en kväll och Las Vegas nästa..hua..hoppas man slipper allt detta och solen när man kommer. Jag ser fram emot att sitta inne på ett rum i 2veckor så att..
Ja, jag hoppas att ironin uppfattas :)
Can't wait!

Josefin said...

Jepp Ella, klart du ska leva lyxliv här :)