Saturday, August 9, 2008

Mitt i snacket

Jao folks.

Min dag har varit schööön. (Hade jag haft tourettes hade jag gastat HYRBIIIIL i högan sky tio gånger i timmen.) Har påbörjat operation rensa bort mitt gamla liv och förbereda mig för L.A. Tvättat, packat ner kläder i resväskan, kastat massa strunt...Schön känsla men samtidigt underlig. Kunde inte tänka mig för ett halvår sedan att min framtid skulle te sig såsom den gör nu. Bortblåst är tryggheten och att alltid vara älskad av någon. Men istället har mina vänner ännu mer kommit att bli min familj, jag antar mer utmaningar och jag tror på mig själv.

Till veckan kommer jag träffa ex-sambon för första gången på flera månader. Fasar litegrann för ett känslosvall hos undertecknad. Man är ju rätt så bra på att trycka ner och under känslor av det tyngre slaget...

Har haft (eller har fortfarande) mysig kväll med gänget. En riktigt schön tjejkväll ;)

1 comment:

Josie1 said...

inte mycke till stek ikväll men jävligt schönt