Tuesday, August 26, 2008

Mitt liv här

Nu mina vänner är det bilder som gäller! Enjoy ;) Här är min mysiga sovhörna i vårt rum. Köpte sängen för 50 dollar och den är grymt skön! Somnar som en stock varje kväll...
Idag efter härlig gymträning på morgonen gick Sara och jag till ännu en av våra underbara pooler och solade. Börjar få solbränna nu och det är lovely.
När Josse och Emelie kom från skolan dansrepade vi inför torsdagens audition. Egen sal att dansa i när vi vill - lyx!
Det har varit en underbar dag idag, så varmt och soligt. På eftermiddagen åkte jag, Sara, Josse, Emelie och Kalle till Venice Beach. Medan de andra spelade volleyboll tyckte jag och Josse att det verkade roligare att leka med annat :) Baywatch-smurfen!
Träning på stranden i Los Angeles, så coolt amerikanskt som det bara kan bli. Åhhh....Hejj!*LYCKA* The little smurf. Min söta roomie! Ni som inte älskar Amerikat...dags att börja nu kanske?

Ikväll har hela familjen varit ute och ätit på Cheesecake Factory, en fin restaurang i marinan ganska nära där vi bor. Mysigt och massor av god mat! Tog självklart med halva portionen (onödigt att äta för två) i en doggybag.

Imorgon är det första dagen i skolan för mig. Inte alls nervöst, däremot roligt. Jag hoppas att jag lyckas crascha de kurser jag inte kommit in på än. Det ordnar sig säkerligen :)

4 comments:

Anonymous said...

Åhh...vilka härliga bilder!!
Som jag sagt tidigare - dregel, avundsjuka och längtan...
Kan inte vänta tills vi får komma och besöka er och leva erat coola liv :)

Shyssta bilder på dig och Josse (ja, även kallad kaffetermosen av Kalle;) - ni ser riktigt atletiska ut!

Vad hände med din shyssta Baywatch-bild vid tornet? Tyckte den var riktigt najs!

You are so cool, baby! Alla ni är så coola!

Självklart kommer skolstarten gå bra! Håller även tummarna till auditionen på torsdag :)

Ikväll ska vi boka vårat boende i New York iaf och spana lite mer på hyrbilar och boende i Las Vegas.
Vad är dagens tips??

Hälsa your homies och fortsätt njuuuta bara!

PUSS från Sundsvall (fortfarande sol här...hmm..konstigt..)

Anonymous said...

Grymma bilder Jossan!!!
Passa på att vara på stranden så mkt ni kan!!!!

Hoppas skolan blir skitkul och att du kommer in på alla kurser, det grå säkert superbra!

Puss!!!

Josefin said...

Tack söta för era kommentarer! Det gör det värt att skriva =)

Mary - den nya bilden kändes helt enkelt bättre :) Den andra var ju från april dessutom...

Ja stranden e grym Chrissan, önskar att du var med oss!

PUSS darlings.

Anonymous said...

Trivs du bra?=) saknar d så... åker nog snart tbx! =)))

Var i L.A bor du?

Kram