Sunday, August 17, 2008

Myshelgen

Min granne ovanför verkar ha fest. Nu? Well, det kvittar, jag diggar musiken. Changes med Tupac är grym.

Mamma har hjälpt mig att städa i lägenheten idag. Fina fina mamma! Igår såg vi Mamma Mia på bio, jag för andra gången. Skulle kunna se den om och om igen! Det är ren och skär glädje filmen igenom. Kan inte bli bättre med choklad och popcorn i händerna :)

Annars har helgen bestått av mys för hela slanten med tokiga familjen. Mamma blev besatt av Guitar Hero, haha. Brorsan är det redan. Det är OS och gitarren som gäller för hans del nuförtiden. Och Emmy såklart. Älsklingen! Hon är så söt att man smälter. GUD vad jag kommer sakna den lilla bebisen (och resten av lilla familjen). Känslan som infinner sig när hon ler mot en eller somnar i ens famn är underbar.

Städning to be continued BUMS!

1 comment:

Josie1 said...

Å vad jag oxå vill umgås med familjen å få lilla olivia le mot mig =( MEN vi åker i övermorn yeeeyy pusss