Wednesday, August 13, 2008

Busstankar

Det är härligt. Att dona mitt i natten. Gamla lugna låtar på YouTube, sporadiskt chattande på MSN och TV:n på. Perfekta förutsättningar för att pyssla.

Jag tänkte idag på bussen. Inte bara idag, på bussen tänker jag alltid. Jag gillar att åka buss, det är en bra miljö för tankar. Hur som helst så slog det mig att jag kanske slutar som en 50-årig singel med hund. Utan barn. Det mest anmärkningsvärda är att det inte kändes så farligt. Euuh! Det är ju fasligt farligt! Jag vill ha hus, man och barn. Men så tänkte jag att jag kanske inte kommer hinna. Mina karriärsdrömmar, planer på att kunna köpa mig en dyr bil och min plötsliga lust att jobba utomlands kanske hindrar mig. Jag är ju för tusan snart 25 bast. Kan låta lite, men inte i det här sammanhanget. Asch. Vi får la se, jag väntar några år med att avgöra hur det blir. :)

2 comments:

Anonymous said...

Hey babe...intersport och SVT1 verkar sända gymnastiken kl 6 imorrn bitti, 6-12 är det sändning. Och sedan repris på kvällen =) TYCKER ABSOLUT DU SKA TITTA, kineserna och amerikanskorna visar oss vad perfektion är!!!! Jag ryser...nu ska jag marinera kyckling inför kvällens grillning =)

Puss på min dancesoulie

Anonymous said...

Jag vill se kort på dig efter ditt besök hos frissan.