Friday, August 8, 2008

Smurfarna som tänkte rätt


Regnet öser ner. Jag håller mig oberörd av två anledningar: Åker till solen om tio dagar. Och jag har det finaste rosa paraplyet som jag fått av smurfarna. Inatt inträffade det som inträffar några gånger per år. Jag vaknade tvärt, gick och hämtade en bit kaka och åt upp den för att snabbt somna om igen. Tack för den liksom. Här käkar man sallad och bars (nja, inte bara i ärlighetens namn) för att vara fit i USA, och så kommer en osalig ande och förstör allt i sömnen. Å andra sidan är det rätt nice att ofrivilligt få kaka mitt i natten :-) Vill kroppen ha påfyllning är det klart som korvspad att den ska få det.

2 comments:

Anonymous said...

Vad skönt att höra att du mår bättre! Imorn går flyttlasset för oss! Klart du ska hinna komma och hälsa på oss innan du drar! Det fixar vi!

Kram kram!

Fia said...

Vi tycker inte synd om dig Jossan - Vi tycker om dig! Å då blir man automatiskt rädd om dig oxå :)

Härligt att du mår bättre igen!! *KRAMA*