Tuesday, August 26, 2008

Ni är grymma :)

Bara ett sista inlägg innan jag somnar in. Väckning kl 6 imorgon bitti. (Jag förstår förresten att ni blir förvirrad på dagarna. Det är tisdag IMORGON här, men har den svenska tiden på min blogg och därför kanske det ser ut som att det är tisdag redan...)

Har fått mail från flera av er, tack! Blir SÅ glad :) Jag är inte en av dem som kräver en massa mail bara för att jag är utomlands (jo, somliga gör det), om ens något, men när jag väl får det är det så roligt! Och ni är så gulliga som alla skriver att jag inte ska aktivera mig för mycket och chilla. Jag lovar, det är det enda jag gör för tillfället.

Puss och godnatt, svarar på era mail snart!

4 comments:

Anonymous said...

Åhhh!!!! Jag klarar snart inte av att läsa din blogg nå mer! Jag blir så jäkla avundsjuk!!! =) Allt verkar så underbart! Hoppas du njuter! Men det verkar du göra =)

Anonymous said...

Åhhh!!!! Jag klarar snart inte av att läsa din blogg nå mer! Jag blir så jäkla avundsjuk!!! =) Allt verkar så underbart! Hoppas du njuter! Men det verkar du göra =)

Fia said...

Underbara bilder söta J :D

Josefin said...

Men Mariana, du kan också!!! Det är bara att komma hit, inte svårt alls! =) Du har ju ett nytt liv i Sthlm dessutom, weeee! I vår kan vi ha en massa pardejter...hmm...eller tredje-hjulet-dejter menade jag, glömde att jag am going solo. Hehe...=)

Hälsa Peder, hoppas allt går bra för er! Kraaaaaaaam :)

TACK FIA! Havet är underbart...