Wednesday, August 13, 2008

När kroppen felar

Sista passet kört för det här året! Vilken otrolig skillnad det är beroende på vilka deltagare man har. Samma pass för en vecka sedan kändes otroligt segkört till skillnad från idag. Det räcker med välkomnande leenden från några deltagare och jag blir full av energi. Tack! Jag var genomsvettig efter några låtar vilket gör mig rätt så övertygad om att jag snart är dunderförkyld...Mår inte så bra nu.

Well. Det gör inget. Snart är jag i solen :) Och bättre sjuk nu än sedan.

Sett det här förresten? Det är vidrigt när kroppdelar går bananas. En av mina största fasor är att tappa en lem. Om än en så liten del som en fingertopp. I nian gick mitt knä ur led så att knäskålen satt på sniskan. Inte så nice. Även om jag innerst inne spred ett liiitet jubel över att äntligen få ha gips. First time ever.

1 comment:

Anonymous said...

Hej vännen!

Nu är jag i storstan!!! =) Förstår att du ahr fullt upp innan du drar men det skulle vara roligt att hinna med att ses en sväng, har du tid i helgen kanske?

Kram kram!