Monday, August 11, 2008

Jag har rört på mig

Det är ju fantastiskt hur mycket fräschare man ser ut när man sovit mycket. Här köper man smink för att täcka över diverse fläckar när det skulle räcka med att bara lägga sig i sängen.

När jag kom till gymmet var den ordinarie instruktören som jag vikarierat för i sommar också där i tron om att han skulle köra, så jag lät (mycket villigt) honom ha passet. Jag deltog som vanlig deltagare :) Var otroligt givande att gå för någon annan. Jag som inte haft den största motivationen att instruera på ett tag blev superinspirerad. Känns toppen att vara ledig nu i höst, efter jul smäller det igen! Och då ska jag satsa :)

Var inte särskilt trött efter passet så jag bestämde mig för att promenera hem. Trodde jag skulle ge upp men vips!, 80 minuter senare var jag hemma på andra sidan stan. Perfekt promenadväder och trevlig omgivning gjorde saken lätt som en plätt. Jag älskar Stockholm under sommaren.

No comments: