Tuesday, August 19, 2008

LÄS

Räkna med en sjujävla massa bloggande inatt. Fan ta er om ni inte läser. Att skugga igenom är INTE okej. Rätt vad det är så förhör jag just DIG om vad jag skrivit! Detaljer folks, detaljer.

;)

Dagen har bestått av ärenden: (Fick en nice start, inte helt fel. Varför börjar inte alla mina dagar just så?)
  • Startade med en dos spruta på stan. Härligt. Nu jävlar kan Hepatit B attackera mig bäst den vill. Har ingen aning om vad det är eller hur man får skiten men säger mamma att något ska göras är det bara att följa instruktionerna. (Efter ett tjugotal tjatsamtal.) Och tacka för pengarna.
  • Blixtvisit till Uppsala för att besöka min nästan-hundra-åriga-tant. Pedagogisk som jag är sa jag AMERIKA istället för USA. Jag berättade att jag tänkte sola och bli brun där, varpå hon konstaterade att jag kanske kommer hem svart. Haha. Schöön lady.
  • Lätt shopping på Gina Tricot: En body (ska användas som balettdräkt) och en svart tunika. Sistnämnda kommer i L.A. att användas som en partyklänning. Kortkort, here I come! Måste bara trimma muskler och sola lite ben först.
  • Åt en härlig lunch med lilla Josefin. Vi avverkade grabs (dvs. berättade om vilka vi avverkat) och snackade USA. Josefin är lite bekymrad över att vi inte kommer ha några samtalsämnen kvar till flygresan. Nemas problemas säger jag - vi kommer vara så loaded att vi bara klarar av att sluddra i alla fall. Hehe...Jag ska nog ta hand om dig sötis ;)
  • Låste upp gammal Samsung-mobil i Sumpan. Äntligen ska jag få använda den lilla söta saken igen.
  • FLYTTSTÄD *kräk*
  • Retarded taxi till Sjöstaden. Känner mig alltid som en bitchig 08 när jag åker taxi i Sthlm, kan inte rå för det. Men om chaffisarna är puckon ser jag som min uppgift att läxa upp dem på mitt eget, ytterst subtila, vis.
  • Fika hos nyinflyttade Mariana och Peder. Välkomna till Estocolmo - möjligheternas stad! *host* Mariana och jag har varit poolers sedan ett års ålder vilket gör att man alltid kan vara sig själv med henne. Inga krav på något annat. Så härligt.
  • Tillbaka till Sjöstaden för nattvaka och donande.

Det kommer mera. Moooohahahahahahahahahahahaaaaa!

No comments: