Sunday, August 10, 2008

Nattbus

Sitter på golvet i ett mörkt vardagsrum och försöker knappa smått för att inte störa My i hennes försök att somna. (Misslyckas fett, förlåt My. Men jag har redan trashat Chris sömn och jag försöka leva enligt detta med fairplay.) Nu ska jag bara vänta på att Sara är hemma i Huddinge innan jag släcker ögonen.

Flippade ur ett tag förut med de andra mupparna. Hahahaha. Pengadansen, regling av ett elakt fönster med hjälp av handdukar, hyrbil och tja tja tja hej hej. (Bro, du har myntat något högaktuellt och mycket skrattframkallande hos dansgänget :))

Det ni ser nedan är något av det störda slaget. Eller egentligen bara väldigt talande för hur egocentriska/fotofokuserade jag och tokus är. I exakt samma stund tog vi av en slump, ovetandes om den andre, dessa bilder:

1 comment:

Anonymous said...

HAHAHAH...bästa fotona eva´ baby! TACK sötaste du som satt uppkrupen i ett mörkt hörn for me =) Jag sitter i mitt mysiga lilla nya rum (mamma & jag har bytt rum, och känner att jag skulle kunna stanna här, orkar inte packa klart ju...) Men i övermorgon när jag ligger där i solen IIIII poolen med en pepsi max i ena handen och en pinkberryglass iandra så kommer jag inte längta tillbaka!

nart är det gomorron men inte för dig för du ska soooova för du har semester!

Puss på min älsklingssambo och dancesoulie!