Thursday, August 28, 2008

Det flyter

God kväll! Eller god morgon för er i Swedlando :)

Vi har precis kommit upp från en rykande het jacuzzi ute vid poolen. Sweet!

Har idag:
  • Gymmat.
  • Solat tills vi blev rastlösa. Att sola är ett jobb.
  • Haft sista dansrepet innan morgondagens audition.
  • Bokat resa till HAWAII! I mitten av november åker jag, Josse, Sara, Emelie och Katta till paradiset - Maui - en helg. Som om det inte räckte med det här drömlivet...
  • Varit på Ross (the Boss) och shoppat ascoola Ralph Lauren-skor och en snygg Eckö-väska. Har insett att enda sättet att inte göra av med pengar på shopping här är att helt enkelt inte gå i affärer. Då är det kört. Fast å andra sidan, det här är ju once in a lifetime. Får väl anmäla mig till Lyxfällan när jag kommer tillbaka. Dagens fan-vad-de-e-schöönt-här-rus kom när vi satt i bilen ikväll och Emelie poppade på med hög musik. Då kände jag att, jaa, det flyter.

1 comment:

Anonymous said...

Ross the boss låter som en checkpoint för våran resa.. stackars Kalle.. KAnske han kan få leka med några andra grabbar och spela volleyboll eller nåt medan jag shoppar lös :)

Tjoho! Hawaii baby! Det är inte dåliga grejer.. förstår att det flyter på nu och jag hoppas ni njuter till fullo även för oss stackare som går i spöregn här hemma.. :)

Ska svara på ditt andra mail nu!
Puss