Friday, August 22, 2008

Träna - sola - bada - parta - YES!

Darlings!

Nu är jag laddad. Det är fest på G, weeehoo! Sitter i vårt rum med mina roomisar. Vi tog nyss en gemensam tupplur innan Josse väckte mig med kaffe i sängen. Kan det bli bättre? :) BIG BROTHER-livet is the SHIT.

Eller förresten. Hela min tillvaro här är the shit. Åh som jag önskar att alla fick ha det så bra som jag har det nu.

Jetlagen i kroppen gjorde så jag vaknade fem i morse. Lyckades somnade om till sju men då klev jag upp. Eftersom vi sover i samma rum (vilket för övrigt är mycket mysigt) blev det till att leka tyst. Smyga och tassa tills de andra vaknade...

Vid nio gick jag ner till gymmet för att springa och köra på crosstrainern. Skönt! Det finns INGEN ursäkt att inte träna med tanke på all tid jag har här, och framförallt hur nära gymmet ligger. Mina dagar fylls av allt som behövs: Träning, solning, bad, god mat och utgång. Det är fantastiskt!

Har varit en varm och solig dag så självklart låg vi vid poolen ett par timmar. Det var massor av barn där som lekte, Sara hittade en söt liten bästis och stunden efter blev vi erbjudna att jobba som barnvakter. Haha. Tror jag nöjer mig med att vara bisittare när det kommer till barnpassning.

Vi har även dansrepat idag till föreställningen på skolan som vi hoppas få vara med på. Jag har inte dansat på riktigt länge och var därför mycket skeptisk, framförallt till min egen förmåga, men det kändes roligt att få dansa igen och nu känns det bara roligt! Emelie som också ska vara med har massor av idéer och det gav mig massor av inspiration! Att stå i "vår" danssal i LA och dansträna kändes lite absurt...Helt enkelt coolt :)

Fick mail om lördagen och jag är redan nervös. Känns lite jobbigt men samtidigt - det är utmaningar som utvecklar oss och de måste man våga anta för att komma någon vart. Jag kom ju inte hit bara för att chilla. (Ehh...jo....)

No comments: