Tuesday, August 19, 2008

Kärlek, värme och omtanke :)

Jahapp, då var det dags snart då. Det hela känns mycket underligt. Kanske mest för att jag är lugn som en filbunke och inte alls resfebrig. Kom hit då för fan, var e du?! Aaja, jag har några timmar på mig att framkalla resnerven. Eller kanske borde säga flyttnerven.

Antar att jag haft så fullt upp med annat fram tills NU att jag inte hunnit ladda. Har nu äntligen städat ur lägenheten och flyttat ur allt som skulle flyttas ut. Kvar i natt har jag att packa om lite i mina resväskor, maila några viktiga mail, flytta pengar kors och tvärs och att blogga. Såklart. Är hos brorsan och svägerskan, känns bra. Ibland önskar jag att jag fick ta lilla Emmys plats där i deras säng - så varmt och tryggt. Haha.

Har haft högtrafik i mobilen hela eftermiddagen/kvällen. Härligt att känna sig omringad av så mycket omtänksamma och kärleksfulla människor. Tack Marie för den fina presenten! Jag fick en perfekt resedagbok som jag ska skriva i :) Och tack Mariana och Josefine för födelsedagspresenten som jag inte får öppna än...*klåfingrig!*. Elin min älskade vän - kommer sakna dig SÅ mycket och jag hoppas verkligen att du kommer över och njuter med mig! Du är BÄST.

Att få vara i L.A. en hel höst med mina glädjespridare Josefin och Sara känner jag mig rentutav tacksam för. Aldrig förr har jag uppskattat mina vänner så mycket, och jag känner mig lyckligt lottad som har så många riktigt nära vänner. Babes, snart är det Big Brother-livet som gäller!

No comments: