Wednesday, August 13, 2008

Jag förbereder mig för Amerikas frestelser

När jag vaknar seg i bollen. Inte alls sugen på att ta mig för allt jag borde. Och börjar slösurfa istället. Det är då jag får de smartaste idéerna, sprungna ur rastlösheten.

Idag kostade idén 299 spänn och resulterade i ett medlemskap på Kostcoachen. Haha. Klockrent. Jag tror detta kan bli bra. Jag är ju lätt sockerberoende. Och lite svajig i mitt kostintag. Bars hit och mackor dit. Nu jädrar tänkte jag att jag ska bli SUND. Framförallt nu när jag åker till tjockislandet, då är det bra om jag har Annika Dahlqvist väsandes hack i hälenen. Hehe.

Jag vet en till som borde joina klubben. DU vet vem du är. Ur slackerbrallorna och upp på cykeln. SLÄNG KAKORNA. Bums, inte på måndag!

:)

Fan vad den här dagen sket sig i övrigt. Redan noon och jag liknar fortfarande en rosa hösäck.

No comments: