Thursday, August 14, 2008

Hizze - The man

SÅ. Jag pysslar. Donar lite lätt i godan ro. Sover i timmar, dag som natt. (Mest dag.) Hänger och slänger liksom.

Helst plötsligt inser jag att JAG JU FÖR I HELA FRIDENS NAMN ÅKER OM FEM DAGAR!!! FLYTTAR! Innan dess ska jag städa en lägenhet på 74 kvadrat själv, skriva klart en sommarkurs och göra alla ärenden som jag fortfarande inte fixat. Plus umgås med familjen hela helgen.

Det är ju PANIK! Så j-a frustrerande att jag satt i precis samma sits för ett år sedan. Jag lär mig aldrig.

Över till DAGENS ÄNGEL: Hizze! Du är så bra att jag vill ge dig en stor blöt kyss. Det får jag visserligen inte eftersom du är nygift (!) men du hajar budskapet. Karl´n är som Stålmannen. Han kliver in, tar över datorn (på riktigt alltså), och med stora ögon sitter jag sedan och tittar på när han klickar på saker jag inte hade den blekaste aning om ens fanns i burken. Några timmar senare är viruset borta OCH mitt Explorer fungerar. TACK TACK TACK! Kolla in Hizzes hemsida. Han är en GRYM fotograf också.

No comments: