Sunday, August 24, 2008

Fet fest

Åh - ännu en sådan dag! Ahhhhh.........tack Gud.

Startade enligt traditionen dagen med att träna för att sedan lägga mig vid poolen med Sara, Josse och Frida. Underbart! Jag kan inte säga det nog många gånger.

Sedan var jag nervös i några timmar.

Ikväll har jag varit på en hejdundrans fest. Olé! Jag säger då det, amerikaner av ett visst slag kan detta med att festa. Så jäkla nice. Storslaget och påkostat på ett sätt som vi svenskar aldrig skulle ha tanken på (eller ha råd med). Mat i mängder, ett dansgolv där ALLA dansade, underhållningsnissar och fri bar. Det var minst sagt fascinerande att se.

Jag vill stanna och jag vill stanna länge. Jag vet att det är ett drömliv som inte är hållbart i längden, men det förtar inte lyckan just nu. (Oroa er inte där hemma. Jag kommer hem igen.)
Happy face.

2 comments:

Anonymous said...

looking good honey!!!

sämre kan man ju ha det...haha!

puss!

Fia said...

Du har en utmärkelse i min blogg! :D