Monday, August 11, 2008

Ny vecka

Fick as usual en massa dunderenergi inatt när vi kom hem efter bion. (Som var riktigt bra, bör ses! Vad mer behövs egentligen för att bringa lycka än musik och dans?) Har donat och plockat i lägenheten...Och försökt få in all skit någonstans där den inte syns.

Idag vaknade jag med nada energi istället. Har väntat på en voluminös (tillskott i ordförrådet och det rockar!) förkylning nu när jag fått "semester" men den verkar avvakta med att attackera mig. Nyser och är lite seg men inte mer än så. Idag MÅSTE jag sätta igång med sommarkursen som jag påbörjade i början av sommaren men aldrig slutförde. Annars blir det inget pluggande till våren...Shit alltså, jag är en jävel på att inte slutföra saker. En dålig egenskap. En äkta dålig egenskap, ingen som man tar upp på anställningsintervjun eftersom den egentligen är en god beskaffenhet.


Emmy får allas uppmärksamhet. Söt som socker :)

1 comment:

Anonymous said...

Emmy ser ut att vara en stark liten tjej som håller uppe huvudet så fint. :) Kram kram