Thursday, August 21, 2008

Dekadens i Amerikat - Tack CSN

Dag ett i L.A.-landet har andats softness. Ahhhhh.....lovely! Jag gör saker låååångsamt för det finns massor av tid!

Startade dagen (självklart efter att ha sovit ut - lyx!) med att traska ner till Ralphs, en stor butik med mat och annat roligt. Älskar att bara gå omkring där! Utbudet är så stort och allt är så ordnat och rent och alla är så trevliga och det är bara så alldeles, alldeles...underbart! :)

Efter sen frukost lade vi oss (jag, Josse & Sara) vid poolen och solade och badade. Det finns flera pooler här, med eller utan bubbel. Weee! Gjorde en anti-mig-själv och smörjde in mig rejält med solkräm den här gången. Och dra på trissor, jag brände mig inte! Har nog att göra med solstressen som jag slipper eftersom jag ska vara här ett tag.

När vi var klara med solandet begav vi oss till boendets eget nybyggda gym. Så jädra fräscht! TV med massor av kanaler vid varje konditionsmaskin, handdukar till låns och både maskiner och fria vikter. En fröjd att träna helt enkelt! Och här bor vi alltså. TACK CSN!

Nu ikväll har vi varit nere i Santa Monica. Åt supergod mat på en italiensk restaurang nära havet innan vi gick runt i affärer. Mycket folk ute och en massa galningar. Haha. Amerikat is verkligen the shit. Jag köpte några heta trosor och sedan åkte vi hem.

Ska snart däcka i sängen, tror att det är jetlagen som talar. Igår somnade jag med tidningen i ansiktet. Det är klass.


Just det. Det finns en sal här också. Drömmen för oss dansare! Eller, host host, ex-dansare.

5 comments:

Anonymous said...

Ååhh, vad härligt ni ser ut att ha det! Tur att jag har Emmy så att jag inte behöver dö av avundsjuka;o) Puss & kram!

Josefin said...

Åhhh! Men nu blir JAG avundsjuk för att du HAR Emmy! Jag hoppas det går bra för er, och att hon sover lite på dagarna...

Tack för det fina SMS:et söta du! Saknar er redan! Glöm inte att skicka kort sedan...Puss och kramus hot mama!

Anonymous said...

Härligt att höra att du har det bra! Ta väl hand om dig nu. Kram

Fia said...

Men ÅÅÅHHHH :D det där ser ju helt underbart perfekt ut.......... Vill oxå! *KRAAMA*

Anonymous said...

ditt boende ser snarlikt ut mitt i salford. dock ingen pool men väl ett rejält stängsel/betonmur med vaktkur som skydd runt huset...