Saturday, August 30, 2008

Smurfjiddret never ends

HAHAHAHAHAHA. In my ASS att jag skulle sluta blogga bara för att ett par smurfar jiddrar. De gnäller och har sig bara för att jag tycker de ska blogga lite mer.

Är grymt trött nu så ska sova...

Dagen har varit het. Vi åkte längre in i Los Angeles till Six Flags vattenland, och där var det kokhett. En bastu utomhus. (Inte lika varmt här eftersom vi bor vid havet.) Åkte lite rutchkanor och plaskade runt i en vågpool. En mycket härlig dag :)

Efter leken storhandlade jag med Gino och Frida. Jag älskar att storhandla! Nu har jag 34 burkar Pepsi light i skafferiet att konsumera.

Har haft en soft kväll med lite film och...Amen va faaaaaaaaan...Nu börjar jiddrandet igen från muppen. Hon ska sova och slänger sig med spydiga kommentarer. So - blame Josie 1 att inlägget tar slut här.

3 comments:

Anonymous said...

Jag hann vara orolig och bitter i 10 minuter innan dementin kom upp att bloggen inte skulle läggas ned!
Jag kände likadant som när Alex Schulman slutade blogga på aftonbladet förra sommaren, tack och lov fortsätter Spegelfjollan att blogga. Min höst är räddad!

Josie1 said...

HAHAHAHAHA jag kommer aldrig sluta jiddra. Jag blev ju för tusan lessen när du klagar på min blogg.

Vakna nuuu, får jag väcka dig kanske hihi

Josefin said...

Jag tackar och bugar, att nämnas i samma mening och till och med jämföras med Alex Schulman är ytterst smickrande.

Josie 1: Att jiddra ska man aldrig sluta med. Yejj, vi ska jiddra hela hösten!