Thursday, March 29, 2007

VARFÖR?

Sa ja jag till att jobba en natt till? Kan jag inte säga nej? Kan jag inte tänka nej? Kocko...

Jag tvättar. Och sover däremellan.

Ikväll blir det egen stepklass. Fasar för att ingen dyker upp med tanke på vårsolen. Blir ett test för vilka som är de mest hängivna stepparna.

Sedan dansklass. Den BÄVAR jag för. Oh Lord. Har inte dansat på länge, nu ska jag hoppa på en M/A klass. Jag kommer skämmas i omgångar. Får försöka skratta istället, och på så sätt dölja gråten inombords. Blosset och småsmurfarna däremot tänker jag stolt beskåda med beundrande blickar. Ni rockar ;)

Nu är det sleepingtime igen.

2 comments:

My said...

jag grät oxå inombords aaaaa men roligt var det, så ja höll ju däremot på att skratta ihjäl mig under uppvärmningen hehe. Du var väldigt vacker som vanligt bara så du vet, å du kan INTE säga emot hihi
ses ikväll , shaking that ass
KRAM

JOSSE, men inloggad på MY

My said...

Jag tyckte oxå du va jätte fiin =)
Kram /my på riktigt