Thursday, March 8, 2007

Min kväll

Passet var roligt, ovanligt roligt, tjoho! Så roligt att jag hoppade på funken efter också. Grymmish med kul att få dansa, weehoo! Jag är stolt, har tränat 3 ggr idag. Känner mig hurtig så in i basken.Var nog Susanne Lanefeldts peppande som gjorde det...

Nyss käkat en påse med popcorn...Oh no. På väg tillbaka in i popcornträsket. I hope not. Eller jo...det var ju ganska mysigt på den tiden....

Min lilla smurf ska också starta en blogg! En rosa :) Den ska jag läsa 20 ggr om dagen. Mer bloggar åt folket!

Jag å svägerskan konstaterade precis att "Efterlyst" blivit tråkigt...Man är så härdad att det krävs mer än beväpnade rån och mord numera för att man ska bli intresserad. Saknade människor...underliga försvinnanden...Det ni. Ja det är HEMSKT men ack så sant.

Timrå förlorade =( Men som mamma skulle sagt: "Men titta så glada de andra pojkarna blev i alla fall!!!" Man ska se det från den ljusa sidan.

1 comment:

Anonymous said...

ååh måste plugga=( önskar att jag var hos dej saknar dej redan men två nätter bara det fixar jag...älskar dej puss