Tuesday, March 13, 2007

Opponering på största allvar

Nu är jag hemma. Har varit en lång och effektiv dag.

Efter jobbet körde jag och min skrivkompis hårt med uppsatsen. Vi var grymma. (Jajaa vi är ödmjuka också.) Vi brainstormade så till vida att till slut stod jag på stolen av upphetsning. Så nu är vi mer än mycket hoppfulla när det gäller resultatet.

Har fått opponeringslistan också. Vi hade hoppats få opponera på den dryga kaxpellen och hans två polare, men vi fick en annan grupp. Inte så dåligt det heller, vi känner inte dem så då kan vi vara hårdare. Två av dem brukar hålla låda på seminarierna utan att egentligen säga ett skit så de är kanske tacksamma att kritisera. Ja ni märker vad seriöst vi tar det. Däremot ska dryga gänget opponera på oss. Så vi fick vår efterlängtade duell iaf. Vi ska se till att vara en enad front, och förneka våra tillkortakommanden tills vi stupar. Spelar ingen roll om det är stavfel, vi nekar.

Viktigt det där. Det har Sverker lärt mig. Man ska stå på sig.

1 comment:

My said...

Jaa...hårdare än hårdast måste ni va mot dom...Jag håller på å läser en rapport nu som jag ska opponera mot imorn, men jag fattar ingenting, känns som den kommer från en helt annan kurs...haha...men jag ska nog lyckas sätta honom på plats =)