Wednesday, March 28, 2007

Ja, våren är onekligen här =)

Nattjobb completed. Skönt. Fick mail idag om fyra lediga nätter i april. Schemaläggaren måste blivit orolig att det hade hänt mig något då hon inte hörde av mig inom 10 minuter. Jag brukar hugga på nätter som en girig...ja, en girig Jossan helt enkelt. Men den här gången var jag tvungen att, om än med visst motstånd från mig själv, låta broderns examensmiddag gå före. Typiskt...

Ännu en underbar vårdag. Det är mars och därav har jag svårt att acceptera den enligt mig för tidigt ankomna våren, men jag har insett att jag måste kapitulera för värmeböljan. Helt enkelt lovely.

Dagen: Föreläsning, PT-cirkel med bästis (äntligen en instruktör värd sin titel) samt avlägsnande av enormt diskberg. Gggrrr till dig du late kollektivmedlem...

No comments: