Monday, March 5, 2007

PUMA-sponsrad!

Tog chansen idag när jag fick den. Sov hos E som skulle iväg tidigt så jag stannade och såg reprisen av Let´s Dance. Ensam i soffan i en lägenhet! Underbart. Gäller att passa på när man bor i ett kök.

Hade möte idag i Sthlm. Varför...? Jo, för jag ska vara med i ett nytt PUMA-team! Det var min nyhet =) Grymt tycker jag, inte alltid man blir sponsrad sådär! Så kvällen har förutom filmtittande ägnats åt att välja ut en massa PUMA-grejer. Snacka om dröm. Känns toppenbra med teamet, vi är 5 pers, alla är trevliga och ödmjuka. Spännande ska det bli...

Jag som skulle lägga mig 12, nu e den redan halv ett. Kommer aldrig nånsin lyckas vara i horisontalt läge innan midnatt. *gäsp...*

Min K kom idag ;) Imorgon ska han på Guldmasken...häftigt! En vacker dag kommer han vara nominerad och vinna pris. Jag sa det först.

2 comments:

Anonymous said...

Så GRYMT coolt att du ska bli sponsrad av PUMA =) Du tar liksom igen alla drömmar vi hade i INTRO att bli sponsrade, hahaha (å vi hade ju ganska mycket lägre krav än Puma).
Kram

Josefin said...

Jamen hörru, än är det inte för sent ju! Vi får ALDRIG ge upp!!!