Thursday, March 1, 2007

Inte riktigt som Linda Bengtzing...



Så här ser jag ut efter min slingning och klippning. Är massa med nöjd, frisören e toppenbra! Äntligen hittat en som tänker som jag...Schysst salong också, kaffe medans man sitter där, massagestol när de tvättar håret (sååå skönt med varmt vatten å massage-i-huvet...) och high-tech-prylar. Jag låter som en lantis.

Dyr klippning blev det. Dessutom dyrt schampo. Och ska köpa en dyr till grej imorgon. Men jag litar på henne. (Mådde iallafall inte illa när jag gick hem den här gången som när jag varit på sminkrådgivning på Face å köpt smink för 1500 spänn...med 0 i budget...) Ska försöka bli en exklusiv donna. HAHAHA...Vaddårå, försöka kan man väl...

Jobbade hela dagen. Börsras = många oroliga oförstående småsparare. Ett HETT TIPS: Spara inte i aktier och fonder om ni inte vet hur de funkar. Och överskatta inte betydelsen av era tillgångar. Puuh...

No comments: